FooladFc.ir

نکونام: تمام تلاشم را انجام می‌دهم تا دیدار با ملوان را با موفقیت پشت سر بگذاریم

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان درباره مسابقه تیم خود مقابل پدیده توضیحاتی را بیان کرد.
به گزارش سایت باشگاه فولاد خوزستان، جواد نکونام، سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در نشست خبری پس از بازی مقابل پدیده در چارچوب رقابت‌های هفته پایانی لیگ برتر اظهار کرد: می‌دانستیم نیاز به سه امتیاز این بازی داریم و باید برنده شویم. شروع خوبی نیز داشتیم و موقعیت‌هایی به دست آوردیم که گلزنی نکردیم. در نیمه دوم تعویض‌های زیادی انجام دادیم، ریسک کردیم؛ اما پدیده می‌خواست بازی را ببندد که کار را به بهترین نحو انجام داد.
او ادامه داد: در نیمه دوم بازی بیشتر روی زمین بود و اتلاف وقت زیادی انجام شد. در نهایت تیم ما در گلزنی ناموفق بود. وقتی تیم در این شرایط تحت فشار است و باید گل بزند، بازیکنان با نتایج سایر مسابقات تحت فشار و استرس قرار می‌گیرند.
سرمربی فولاد اضافه کرد: در دقیقه آخر مسابقه بازیکن ما هر طور می زد، توپ گل بود؛ اما آن را به خاطر استرس به بیرون زد. ما امسال به خاطر این که نمی‌توانستیم در نیم‌فصل بازیکن بگیریم و شرایط خوبی نداشتیم، موجب شد تا تیم ما خسته باشد.
نکونام ادامه داد: پس از استراحت، روندمان رو به رشد بود و یک دیدار با رفسنجان را به خاطر ابتلای چند بازیکن به کرونا از دست دادیم. لیگ برای ما تمام شد و در حالی که می‌توانستیم سهمیه بگیریم، این اتفاق نیفتاد. خدا را شکر تا روز آخر جزء مدعیان بودیم، اما نتوانستیم به جایگاه چهارم برسیم. اکنون تمام تمرکز ما روی جام حذفی و بازی در این جام است.
نکونام درباره باقی ماندن در فولاد خوزستان گفت: مدیران باشگاه فولاد لطف داشتند و از من برنامه خواستند. جلسه خوبی هم با مدیران باشگاه داشتیم. تمام تلاشم را انجام می‌دهم تا دیدار با ملوان را با موفقیت پشت سر بگذاریم. نیاز به تمرکز بالا داریم تا با موفقیت در گرمای اهواز کارمان را در جام حذفی تمام کنیم.

کد خبر : 10285 - شنبه 09 مرداد 1400 - 10:22
© کلیه حقوق این وب سایت محفوظ و متعلق به باشگاه فولاد خوزستان است