FooladFc.ir
مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان:
انتظار داریم که با تمام توان برای مردم خوزستان بجنگید

مهندس امین ابراهیمی مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان به همراه هیات همراه و حمیدرضا گرشاسبی مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان در تمرین امروز شاگردان نکونام حضور یافتند.
به گزارش سایت باشگاه فولاد خوزستان، حمیدرضا گرشاسبی مدیرعامل باشگاه ضمن تشکر از تلاش و حمایت مدیرعامل و هیات مدیره شرکت و هیات مدیره باشگاه فولاد، از همدلی و هم‌قسم شدن تمام اعضای تیم برای موفقیت و تلاش برای شادی مردم خوزستان و کارگران سخت‌کوش شرکت فولاد سخن گفت.
همچنین مهندس ابراهیمی ضمن خوش‌آمدگویی به کادرفنی جدید و تشکر از کادرفنی سابق در جمع اعضای تیم فولاد گفت: مالک اصلی این باشگاه مردم خوزستان است، دلخوشی این مردم به باشگاه فولاد و ساق‌های شماست و انتظار داریم که با تمام توان برای مردم خوزستان بجنگید.
وی ادامه داد: امیدواریم برای آبرو و حیثیت این باشگاه و مجموعه با غیرت همیشگی خود تلاش کنید و علاوه بر موفقیت بتوانید جام اخلاق را در میدان مسابقه کسب نمایید. مشارکت را از دو کلمه همدلی و همفکری تشکیل شده و قطعا با حضور آقای گرشاسبی مدیرعامل باتجربه و کاردان باشگاه و آقای نکونام در کنار یکدیگر، این مشارکت به طور کامل انجام می‌شود و اتفاق‌های خوب و بزرگ را با کمک هم خواهیم ساخت.

کد خبر : 10460 - سه شنبه 25 آبان 1400 - 13:2
© کلیه حقوق این وب سایت محفوظ و متعلق به باشگاه فولاد خوزستان است