FooladFc.ir
در آستانه شروع لیگ برتر
دیدار مشترک مدیرعامل باشگاه فولاد و رئیس هیات فوتبال استان خوزستان

مدیر عامل باشگاه فولاد خوزستان با حضور در هیأت فوتبال خوزستان با عبدالکاظم طالقانی دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش سایت باشگاه فولاد خوزستان، در آستانه آغاز رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران، جلسه مشترک دکتر حمیدرضا شعبانی مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد خوزستان و عبدالکاظم طالقانی، رئیس هیات فوتبال استان خوزستان برگزار شد.

حمیدرضا شعبانی در این جلسه که با استقبال رئیس هیات و همراهی امید احمدی، عضو هیئت مدیره باشگاه فولاد، سجاد مهدی پور، مدیر آکادمی باشگاه فولاد، خانم بارانی، نایب رئیس بانوان هیات فوتبال استان خوزستان، علی قاسمی، دبیر هیات فوتبال استان خوزستان، سید مهدی ابوس، پیشکسوت مطبوعات و عبدالرضا حمیدی عضو هیات رئیسه هیات فوتبال برگزار گردید، گفت: به عنوان فردی که خدا توفیق خدمتگذاری در باشگاه فولاد و به مردم مهربان و مهمان‌نواز خوزستان را به اینجانب داده، اعتقاد دارم برای آنكه بتوانيم فوتبال خوزستان را به جايگاه در خور شأن آن برسانيم، بايد با يکديگر به یک هدف واحد که همانا تلاش برای بزرگی و موفقیت در این رشته ورزشی است، بپردازیم. مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان در ادامه افزود: خوشبختانه هيچ اختلافی بین باشگاه با هیات فوتبال خوزستان وجود ندارد و تمامی اعضای باشگاه و هیات فوتبال در مسیر يك هدف كه آن هم موفقيت تيم فولاد خوزستان و فوتبال خوزستان است، قدم بر می دارند.

در ادامه این نشست صمیمانه عبدالکاظم طالقانی، رییس هیات فوتبال استان خوزستان نیز خطاب به مدیر عامل باشگاه فولاد یاد آور شد: این حضور نشان از بزرگی و مرام و معرفت ارزشی ورزشی شما است. تیم فولاد خوزستان برند اول فوتبال خوزستان است و همه مردم استان این تیم را دوست دارند. ما هم جزیی از این مردم هستیم. ایشان همچنین پس از شنیدن توضیحات مدیرعامل باشگاه فولاد در مورد نحوه انتخاب سرمربی تیم فوتبال این باشگاه اظهار داشت: من به انتخاب و نظر هیئت مدیره باشگاه در مورد انتخاب سرمربی احترام گذاشته و چون این تصمیم حاصل کار گروهی و کارشناسی شده است، مورد تائید اینجانب نیز می باشد.

 

کد خبر : 11128 - دوشنبه 19 تیر 1402 - 12:29
© کلیه حقوق این وب سایت محفوظ و متعلق به باشگاه فولاد خوزستان است