FooladFc.ir

مارتینز: برای بردن بازی‌ها بهترین بازیکنان را در اختیار دارم

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان به این نکته اذعان کرد که برای بردن دیدارها و جمع کردن امتیازات، بهترین بازیکنان را در اختیار دارد.
به گزارش سایت باشگاه فولاد خوزستان، ایگناسیو مارتینز سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان پس از تساوی شاگردانش مقابل پیکان اظهار داشت: میلاد حضرت عیسی مسیح (ع) را به کاتولیک‌های جهان و اسپانیا تبریک می‌گویم. همچنین پیکان بازی بسیار بسیار خوبی ارائه کرد و به این تیم تبریک می‌گویم.
وی در ادامه خاطرنشان کرد: من انسان معتقدی هستم و این عقیده در طول بازی به من خیلی کمک کرده است. توپ در برخی لحظات بازی به تیر دروازه برخورد کرد و شاید اگر دیدار دیگری بود، این توپ‌ها تبدیل به گل می‌شد. در نیمه اول با تردید بازی کردیم و برخی موارد را در نیمه دوم تصحیح کردیم. پیکان در ۲۰ دقیقه پایانی عملکرد خوبی داشت. این تیم موقعیت‌های خوبی ایجاد کرد و ما را آزار داد.
سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در مورد تفاوت عملکرد این تیم در دیدار با پیکان نسبت به تیم سال‌های گذشته فولاد تصریح کرد: حق با شماست. اگر در جریان باشید، تغییری در باشگاه فولاد (تغییر مدیرعامل باشگاه) ایجاد شده است و باید از لحاظ ورزشی نیز تغییراتی ایجاد کنیم.
مارتینس در پاسخ به این پرسش که آیا قرار است تغییرات عمده‌ای در تیم فولاد به وجود بیاورد یا خیر، گفت: ما دیدار بسیار مهمی با نساجی مازندران پیش رو داریم و نمی‌توانم در این باره صحبت کنم. پس از این مسابقه با هماهنگی باشگاه، گزارشی تهیه می‌شود و باید ببینیم چه اتفاقی رخ می‌دهد. برای بردن دیدار‌ها و جمع کردن امتیازات، بهترین بازیکنان را در اختیار دارم و این نفرات، بهترین بازیکنانی هستند که در اختیار داریم.

کد خبر : 11277 - یک شنبه 03 دی 1402 - 18:30
© کلیه حقوق این وب سایت محفوظ و متعلق به باشگاه فولاد خوزستان است