FooladFc.ir
اتحاد خانواده فولاد برای کسب موفقیت
حضور مدیران ارشد شرکت فولاد در جمع شاگردان ویسی

جمعی از مدیران ارشد شرکت فولاد خوزستان سه‌شنبه شب در جمع بازیکنان و کادرفنی حضور پیدا کردند.
به گزارش سایت باشگاه فولاد خوزستان، در فاصله 6 هفته تا پایان رقابت‌های لیگ برتر سه‌شنبه شب اعضای تیم فوتبال بزرگسالان فولاد در نشستی صمیمانه با برخی مدیران ارشد شرکت فولاد خوزستان و هیئت مدیره باشگاه حضور پیدا کردند.
طی این محفل صمیمی آقایان عباسعلی تقوی معاون منابع انسانی و امور اجتماعی شرکت فولاد خوزستان، مهران عباس‌زاده مدیرعامل شرکت توسعه فراگیر و محمد روزبهانی معاون حقوقی شرکت فولاد خوزستان و نایب رییس هیئت‌مدیره باشگاه فولاد در جمع اعضای کادر مدیریتی، فنی  و اجرایی و بازیکنان تیم بزرگسالان حاضر شدند و با آنها به گفت و گو پرداختند.
در این نشست مدیران ارشد شرکت فولاد خوزستان دقایقی برای اعضای تیم به صحبت پرداختند و حمایت کامل خود را از آنها در دیدارهای پایانی لیگ برتر بیست و سوم اعلام کردند. مدیران شرکت فولاد در جمع بازیکنان و کادرفنی به آنها اطمینان خاطر دادند که در هفته‌های باقیمانده لیگ برتر بیش از همیشه در کنارشان خواهند بود تا با رفع موانع موجود و اتحاد همه‌جانبه در خانواده فولاد خوزستان، این تیم بتواند نتایج موفقیت‌آمیز را در مسابقات آینده به دست بیاورد و باعث دلخوشی هواداران و مردم شریف خوزستان شود.
ساسان انصاری کاپیتان قرمزپوشان هم در این جلسه به نمایندگی از بازیکنان فولاد دقایقی به صحبت پرداخت؛ او ضمن تشکر از حمایت‌های مدیران ارشد شرکت و در راس آن دکتر امین ابراهیمی مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان ابراز امیدواری کرد که اعضای تیم با کسب نتایج مطلوب پاسخ اعتماد و محبت‌های آنها را به بهترین شکل ارائه و با همدلی و اتحاد شادی را به هواداران هدیه کنند.

کد خبر : 11391 - چهارشنبه 05 اردیبهشت 1403 - 19:23
© کلیه حقوق این وب سایت محفوظ و متعلق به باشگاه فولاد خوزستان است