FooladFc.ir
نصیرزاده در حاشیه افتتاح مدرسه فوتبال فولاد:
آموزش فوتبال به صورت سیستمی در مدرسه فوتبال فولاد ارائه می گردد

کودکان و نوجوانان خوزستانی در سالن تکنیک باشگاه فولاد خوزستان گرد هم آمدند تا زیر نظر مربیان آکادمی تابستانِ فوتبالی خود را آغاز کنند.
به گزارش سایت باشگاه فولاد خوزستان، هوشنگ نصیرزاده، مدیرعامل باشگاه فولاد در حاشیه این مراسم اظهار داشت: توجه به فوتبال پایه یکی از شاخصه های متمایز کننده این باشگاه است. آکادمی فولاد با کار اصولی در تیم های مختلف، فصل گذشته در رده سنی نونهالان، ۱۳ و ۱۸ سال به بر سکوی نخست ایستاد و ۳ عنوان نایب قهرمانی را در لیگ های برتر نوجوانان، جوانان و امید به دست آورد و تعداد قابل توجهی بازیکن ملی پوش دارد.
نصیرزاده در ادامه با اشاره به آغاز به کار ترم تابستانی مدرسه فوتبال باشگاه فولاد، گفت: با شروع فصل تابستان دغدغه خانواده های عزیز فولادی و خوزستانی موضوع اوقات فراغت فرزندان شان است که به این منظور سعی شده با برگزاری دوره های آموزشی مدرسه فوتبال بخشی از مسئولیت های اجتماعی فولاد را انجام دهیم. مدیرعامل باشگاه فولاد در ادامه خطاب به خانواده فوتبال آموزان، اظهار داشت: مطمئناَ مدرسه فوتبال فولاد یکی از مراکز مطمئن برای حضور فرزندان شماست. اینجا به صورت سیستمی و حرفه ای آموزش های فوتبالی ارائه می گردد. از نگاه یک پدر و مادر، فرزند سرشار از استعداد است اما باید به این نکته احترام بگذاریم که مربی تشخیص دهنده استعدادهای واقعی فوتبال است. خوشبختانه مدیریت ورزش قهرمانی و آکادمی برنامه ریزی خوبی برای شناسایی و پرورش استعدادهای فوتبال استان انجام داده اند و امیدوارم بتوانیم در این مسیر گام مثبتی برداریم.

کد خبر : 11442 - پنج شنبه 07 تیر 1403 - 20:24
© کلیه حقوق این وب سایت محفوظ و متعلق به باشگاه فولاد خوزستان است