1403/04/19
3:29
Register

تبلیغات

سایر لیگ ها

آخرین اخبار

گفتگو

شنبه 17 خرداد 1393 14:33

شریفات:با فولاد قرارداد دارم و اگر بخواهند در این تیم می‌مانم

فولاد پرتماشاگرترین تیم آسیا شد و این افتخار است

مهاجم تیم فوتبال فولاد خوزستان ضمن تأیید خبر پیشنهاد رسمی استقلال تهران برای انتقالش به این تیم، اعلام کرد که مذاکره‌‌ای با آبی‌پوشان تهرانی نداشته است.
به گزارش سایت باشگاه فولاد خوزشتان و به نقل از (تسنیم)، نمایش اسماعیل شریفات در لیگ سیزدهم باعث شد تا نام این بازیکن در فهرست خرید برخی تیم‌ها از جمله استقلال قرار گیرد. شریفات در خصوص پیشنهاد استقلال و سایر مسائل به سؤالات خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم پاسخ داد که مشروح آن در زیر می‌آید:

* از آخرین وضعیت خودت بگو.

فعلاً که تمرینات تعطیل است و استراحت می‌کنیم.

* خبر مذاکره‌ات با استقلال صحت دارد؟

مذاکره حضوری نداشتیم. مسئولان باشگاه استقلال تماس گرفتند و درباره انتقالم به این تیم پیشنهاد دادند، من هم گفتم که با فولاد خوزستان قرارداد دارم و باید نظر باشگاه فولاد را بدانم. به همین دلیل بین ما مذاکره جدی صورت نگرفت.

* آیا باشگاه فولاد با درخواست استقلالی‌ها موافقت می‌کند؟

باشگاه استقلال در نیم‌فصل گذشته رسماً خواهان من شد اما آقای فرکی اعلام کرد که فولاد به من نیاز دارد و موضوع منتفی شد. با این وجود نمی‌دانم امسال چه اتفاقی خواهد افتاد و مسئولان فولاد با جدایی من موافقت می‌کنند یا نه. در روزهای اخیر درگیر امتحانات دانشگاه بودم و احتمالاً این هفته به باشگاه فولاد می‌روم تا نظر آقای دهکردی و سرمربی جدید تیم را در مورد آینده بدانم.

* دراگان اسکوچیچ که تأکید کرده نباید به شریفات و رحمانی اجازه جدایی داده شود.

این مطلب را از مسئولان فولاد هم شنیده‌ام ولی باید حضوری با مدیرعامل باشگاه صحبت کنم. اگر نظر مدیرعامل و سرمربی فولاد این است که تیم به من نیاز دارد، در فولاد می‌مانم و با تمام وجود برای این تیم بازی می‌کنم. اگر هم اتفاق دیگری رخ دهد، با سایر تیم‌ها مذاکره خواهم کرد.

*‌ نظرت درباره جدایی حسین فرکی و آمدن اسکوچیچ به فولاد چیست؟

حسین فرکی دو سال موفق را در اهواز سپری کرد و برای رسیدگی به مشکل زانوهای مصدومش از فولاد رفت. برای این مربی آرزوی سلامتی می‌کنم و امیدوارم همیشه موفق باشد. اسکوچیچ هم سال گذشته در ملوان عملکرد موفقی داشت و امیدوارم بتواند روزهای خوبی در اهواز داشته باشد.

* اواخر فصل گذشته، در بازی مقابل الجیش قطر به میدان نرفتی و شایعه شد که با حسین فرکی اختلاف داری. اگر فرکی در فولاد می‌ماند، در این تیم می‌ماندی؟

می‌توانید از آقای فرکی سؤال کنید که رابطه ما در دو سال گذشته چگونه بود. من از 30 بازی فولاد در لیگ برتر، در 29 مسابقه به میدان رفتم و مقابل سایپا هم سه‌اخطاره بودم. در خصوص بازی برابر الجیش قطر نیز باید همین را بگویم که روز بعد از آن مسابقه، حسین فرکی از من خواست به شایعات توجه نکنم و خیلی واضح گفت که به دلیل مشکلات پزشکی امکان دارد از فولاد جدا شوم اما اگر در این تیم بمانم، اسماعیل شریفات هم باید در فولاد باشد. قصد دارم هفته آینده به تهران بروم و ضمن عیادت از فرکی، بابت زحماتی که در دو سال گذشته برایم کشیده از او تشکر کنم.

* فکر می‌کنی که فولاد بتواند موفقیت‌های سال قبل را تکرار کند؟

امیدوارم که این موفقیت تکرار شود. باشگاه فولاد به غیر از مدیریت و کادر فنی و بازیکنان، سرمایه بزرگی دارد که مردم خوزستان هستند. یک زمان فقط دو سه هزار نفر برای دیدن بازی‌های فولاد به ورزشگاه اهواز می‌آمدند اما امسال در لیگ قهرمانان آسیا تیم فولاد به عنوان پرتماشاگرترین تیم این قاره معرفی شد. هواداران خوزستانی ضمن اینکه نسبت به تیم‌های استان تعصب خاصی دارند، فوتبال را خیلی خوب می‌فهمند و با آن زندگی می‌کنند. این موضوع باعث بالا رفتن انگیزه و کمک به پیشرفت بازیکنان و مربیانی می‌شود که به تیم‌های خوزستانی می‌آیند. هواداران خوزستانی نقش مهمی در قهرمانی فولاد داشتند و  مسئولان استان ما باید قدر این هواداران را بدانند.

منبع خبر : تسنیم

ارسال نظر




توجه : نظرات حاوی توهین،افترا،اتهام و ... به اشخاص حقیقی و حقوقی، نظرات شعارگونه مانند مرگ، درود و مشابه آنها و همچنین نظرات طولانی تر از 500 حرف به هیچ وجه منتشر نخواهد شد.

هر نظر = امتیاز برای اعضای سایت. بیشتر بدانیم

نظرات شما (28 نظر تا کنون)

عبدالعظیم زاده دباغ
جمعه 30 خرداد 1393 10:15 AM
حفظ قهرمانی سخت تراست . مهمترین عوامل قهرمانی فولاد(1-مدیریت 2-آمادگی جسمانی درطول90دقیقه3-هماهنگی وانسجام تیمی)راارتقادهید

سید ولید مشعشعی
دوشنبه 19 خرداد 1393 2:26 PM
اسماعیل جان در این شرایط سخت ما به تو نیازمندیم"

استاد دانشگاه
دوشنبه 19 خرداد 1393 10:47 AM
با سروش و آرش و اسماعيل و عبدالله و بقيه بازيكنا بازم قهرمانيم و ثابت مي كنيم كه قهرمان شدن به ستاره جمع كردن نيست بلكه به تيم ساختنه. اگه از مرداد شروع فصلو حساب كنيم ما فقط دو الي سه ماه گرما داريم بعدش بهترين هوارو براي تمرين فوتبال و مسابقه داريم يادتون باشه تبريز جايي كه بازيكن نمي تونه به خاطر سرما تمرين كنه .صحبت هاي جلالي يادتونه كه مي گفت ما تو سرما در سالن تمرين مي كنيم.پس گرماي هوا بهونست چون فقط دو يا سه ماه بازيكنان تو گرما هستند هر بازيكن بايد افتخار كنه كه تو فولاد بازي مي كنه

محمد
دوشنبه 19 خرداد 1393 10:43 AM
تیم فولاد یه تیم کامل و بی نقصیه ما هیچکس رو نمیخاییم فقط شمارو به خدا این تیم رو حفظ کنید بابا مردیم از استرس و دلهره بخدا من که به جز سایت فولاد میترسم سایت دیگه ای رو نگاه کنم چون میترسم خبر جدایی بازیکنی رو از فولاد بشنوم.تا کی صبر.تا کی بلاتکلیفی تاکی انتظار قرار داد باستن با بازیکنا؟؟؟؟؟؟؟شما رو به خدا هوای فولاد و جوانای خوزستانی رو داشته باشید ما همه فولاد رو دوست داریم دوست داریم خبرای خوب و از باشگاه بیاد...

احسان (از تهران)
دوشنبه 19 خرداد 1393 12:51 AM
اسماعیل جان بیا تهران.استقلال و بچه های تهران منتظرتن.استقلال خانه دوم خوزستانیاس داداش.خلاصه منتظرتیم.به امید دیدارت در استادیوم آزادی.

 1 2 3 4 5  ...  
فعال ترین هواداران
  • علی یزدانی > امتیاز نظرات : 688 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1740 - مجموع امتیازات : 3539
  • بهزاد زراعت > امتیاز نظرات : 2 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1543 - مجموع امتیازات : 2875
  • مژگان آقاجری > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1500 - مجموع امتیازات : 2717
  • علی زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1463 - مجموع امتیازات : 2781
  • رضا زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1458 - مجموع امتیازات : 2669
  • عبدالقادر کامیاب > امتیاز نظرات : 55 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1323 - مجموع امتیازات : 2049
  • فاطمه > امتیاز نظرات : 4 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 822 - مجموع امتیازات : 1818
  • سيد بابك > امتیاز نظرات : 2392 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 793 - مجموع امتیازات : 4298
  • ناصر رحيمي فر > امتیاز نظرات : 1119 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 384 - مجموع امتیازات : 2997
  • محمدرضا كريمي نژاد > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 329 - مجموع امتیازات : 1086
نظرات برگزیده
کسی که حقشو نگرفت : استعداد یابیتون شرافتمندانه بود خسته نباشید عرض میکنیم😉 --- امیرعلی : آرزوی موفقیت برای همه تیم ها --- حسین علینژاد : بازیکن بسیار فنی با فهم فوتبالی بالا قطعا یکی از مهره های کلید فولاد خواهد بود --- عباس مکوندی : سلام انتخاب قطبی برا فولاد و خوزستان گزینه بسیار عالی است --- عبدالقادر کامياب : زنده باد فولاد بهترین مربی افشین قطبی --- Amordad : سلام،ضمن خوشامدگویی به آقای قطبی،امیدوارم ایشان در فولاد موفق باشند و هواداران صبور فولاد را خوشحال کنند،فولاد در نیم فصل به خانه تکانی اساسی نیاز دارد.با احترام باید عرض کنم بعضی بازیکنان فعلی به هیچ عنوان در حد نام فولاد نیستند و بی انگیزه هستند. --- مصطفی : تبریک بی کران به همه هواداران و باشگاه فولاد. از تمام تعریف ها که بگذریم باید فکری برای از دست دادن فرصت های 100% گل کرد.به امید قهرمانی دوباره فولاد. --- محمد خلوصی : زنده باد فولاد و فولادی --- عزیز : ماشالله فولاد خوزستان ستاره خوزستان --- علی : اگر این حمایتها وهمدلی بین مجموعه باشگاه فولاد مستمر باشداحتمال کسب سهمیه آسیایی برای فولاد دور ازانتظار نیست. ---