1403/02/08
5:18
Register

تبلیغات



سایر لیگ ها

آخرین اخبار

اخبار

جمعه 13 اسفند 1395 13:30

لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور؛

مروری بر نیمه نخست دیدار صبا و فولاد

دیدار دو تیم فوتبال صبای قم و فولاد خوزستان در هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال باشگاههای کشور در نیمه نخست با نتیجه صفر بر صفر به پایان رسید.
به گزارش سایت باشگاه فولاد خوزستان، در نیمه نخست این دیدار که در یک هوای نیمه ابری در ورزشگاه یادگار امام(ره) قم در حال برگزاری است، تیم فولاد خوزستان در زمین صبای قم حضور پرتعداد و خطرناکتری داشت.
در دقیقه 2 بازی مهاجم فولاد خوزستان توپ ارسالی از سمت چپ را با ضربه سر به تیرک عمودی دروازه صبا زد تا صبایی ها در همان ابتدا با خوش شانسی به بازی ادامه دهند.
در دقیقه 6 محسن فروزان دروازه بان  صبای قم پاس به عقب مدافع این تیم را با یک اشتباه به کرنر فرستاد.
در دقیقه 14 مهرداد بایرامی مهاجم صبای قم در محوطه جریمه فولاد خوزستان شوت سرضرب و سنگینی را روانه دروازه حریف کرد که دروازه بان جوان فولاد با یک واکنش خوب توپ را مهار کرد.
در دقیقه 19 ساسان انصاری مهاجم گلزن فولاد خوزستان یک موقعیت بسیار خطرناک گلزنی را در محوطه جریمه صبای قم از دست داد تا بازیکنان و کادر فنی صبا نفس راحتی بکشند.
مهاجمان فولاد خوزستان در نیمه نخست این دیدار نشان دادند که بازیکنان شوت زنی هستند و چند شوت خوب را روانه دروازه صبا کردند که محسن فروزان توانسته است این ضربات را مهار کند.
با توجه به رایگان بودن تماشای این دیدار، تماشاگران قمی استقبال خوبی از این دیدار داشته و حدود یک هزار نفر برای تشویق این تیم در ورزشگاه یادگار امام(ره) حضور یافته اند.
حدود یکصد نفر از طرفداران فولاد خوزستان نیز در ورزشگاه حضور دارند و تیم محبوب خود را به گرمی و با سر و صدای زیاد تشویق می کنند.

ارسال نظر




توجه : نظرات حاوی توهین،افترا،اتهام و ... به اشخاص حقیقی و حقوقی، نظرات شعارگونه مانند مرگ، درود و مشابه آنها و همچنین نظرات طولانی تر از 500 حرف به هیچ وجه منتشر نخواهد شد.

هر نظر = امتیاز برای اعضای سایت. بیشتر بدانیم

نظرات شما (3 نظر تا کنون)

صالحی
دوشنبه 16 اسفند 1395 12:51 PM
خیلی حیف شد ساسان گل نزد

منصور
شنبه 14 اسفند 1395 3:32 PM
درود بر عزیزان سایت:آقا نعیم عزیزبردن تراکتور نشانه اینست که میخواهیم سهمیه بگیریم.زنده باد فولاد قهرمان1393

منصور
جمعه 13 اسفند 1395 7:24 PM
درود برعزیزان سایت :گل نزدنهای سایر مهاجمین به ساسان هم سرایت کرده.2موقعیت صددرصد برای ساسان در دقایق(19و47).اقای سعداوی چرا ناصری را بازی نمیدید.آیا احمد عبدالله زاده بازیکن 5دقیقه ای است.تیم14 جدول را هم نتونستید ببرید.اگر شوت بایرمی گل میشد که باخته بودیم.فولاد بدون ناصری واحمدعبدالله وچاگو هیج بازی را نمیتواند ببرد.معلوم شد سهمیه را هم نمیخواهید.بالاخره 9یا10 میشیم که هم خوبه.بابا حالمونرا گرفتید.زنده باد فولاد قهرمان 1393

 1  
فعال ترین هواداران
  • علی یزدانی > امتیاز نظرات : 688 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1700 - مجموع امتیازات : 3499
  • بهزاد زراعت > امتیاز نظرات : 2 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1513 - مجموع امتیازات : 2845
  • مژگان آقاجری > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1465 - مجموع امتیازات : 2682
  • علی زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1440 - مجموع امتیازات : 2758
  • رضا زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1422 - مجموع امتیازات : 2633
  • عبدالقادر کامیاب > امتیاز نظرات : 55 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1293 - مجموع امتیازات : 2019
  • فاطمه > امتیاز نظرات : 4 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 822 - مجموع امتیازات : 1818
  • سيد بابك > امتیاز نظرات : 2392 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 793 - مجموع امتیازات : 4298
  • ناصر رحيمي فر > امتیاز نظرات : 1119 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 384 - مجموع امتیازات : 2997
  • محمدرضا كريمي نژاد > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 329 - مجموع امتیازات : 1086
نظرات برگزیده
کسی که حقشو نگرفت : استعداد یابیتون شرافتمندانه بود خسته نباشید عرض میکنیم😉 --- امیرعلی : آرزوی موفقیت برای همه تیم ها --- حسین علینژاد : بازیکن بسیار فنی با فهم فوتبالی بالا قطعا یکی از مهره های کلید فولاد خواهد بود --- عباس مکوندی : سلام انتخاب قطبی برا فولاد و خوزستان گزینه بسیار عالی است --- عبدالقادر کامياب : زنده باد فولاد بهترین مربی افشین قطبی --- Amordad : سلام،ضمن خوشامدگویی به آقای قطبی،امیدوارم ایشان در فولاد موفق باشند و هواداران صبور فولاد را خوشحال کنند،فولاد در نیم فصل به خانه تکانی اساسی نیاز دارد.با احترام باید عرض کنم بعضی بازیکنان فعلی به هیچ عنوان در حد نام فولاد نیستند و بی انگیزه هستند. --- مصطفی : تبریک بی کران به همه هواداران و باشگاه فولاد. از تمام تعریف ها که بگذریم باید فکری برای از دست دادن فرصت های 100% گل کرد.به امید قهرمانی دوباره فولاد. --- محمد خلوصی : زنده باد فولاد و فولادی --- عزیز : ماشالله فولاد خوزستان ستاره خوزستان --- علی : اگر این حمایتها وهمدلی بین مجموعه باشگاه فولاد مستمر باشداحتمال کسب سهمیه آسیایی برای فولاد دور ازانتظار نیست. ---