1403/02/14
23:47
Register

تبلیغات



سایر لیگ ها

آخرین اخبار

گزارش

جمعه 17 بهمن 1393 19:44

حاشیه‎ های دیدار شهرآورد اهواز؛

شادی فولادی ها با «ایوب والی، مرد با اخلاق»

دیدار تیم های استقلال خوزستان و فولاد خوزستان در شهرآورد اهواز با حاشیه هایی همراه بود.

به سایت باشگاه فولاد خوزستان، پیش از آغاز بازی، از ساعت30: 16 بازیکنان هر دو تیم و همچنین تیم داوری جهت گرم گردن وارد زمین شدند.

 
*باتوجه به میزبانی استقلال خوزستان در این بازی، جایگاه اصلی ورزشگاه غدیر اهواز به تماشاگران این تیم اختصاص یافته بود و هواداران این تیم نیز با نصب یک پرچم بزرگ، از تیم شان حمایت کردند. هواداران فولاد نیز در قسمت غربی و جنوب شرقی ورزشگاه مستقر شده بودند.

 
*بازیکنان تیم فولادخوزستان با در دست داشتن بنری با عنوان «دوست دار کتاب» وارد زمین شدند و استقلالی ها نیز با در دست داشتن بنری که «مقدم فرزندان شهدای مدافع حرم را گرامی داشته بود» وارد زمین شدند. همچنین یک بنر مشترک از سوی دو تیم که دهه فجر را گرامی داشته بود، وارد زمین شد.

 
*باشگاه استقلال خوزستان در یک اقدام فرهنگی – ورزشی، پیش از آغاز بازی از فرزندان شهدای مدافع حرم تقدیر کرد.

 
*همچنین پیش از آغاز بازی از طریق اسکوربورد ورزشگاه تصاویری از مرحوم امیر کعبی یکی از خادمین ورزش خوزستان و برادر حسین کعبی که امروز چهلمین روز درگذشت وی بود، به نمایش درآمد و یاد و خاطره اش گرامی داشته شد و از سوی تماشاگران نیز برای وی فاتحه قرائت شد.
 

*در حالی که شرایط برای آغاز بازی فراهم بود و داور قصد داشت سوت آغاز بازی را به صدا درآورد، مسوول برگزاری مسابقه متوجه شد که رنگ پیراهن دروازه بان استقلال خوزستان همرنگ پیراهن بازیکنان فولاد است و از او خواسته شد که پیراهن خود را تعویض کند و به همین دلیل بازی با دو دقیقه تاخیر آغاز شد.
 

*در دقیقه 3 بازی نیز درگیری فیزیکی ای بین برخی از هواداران به وجود آمد که با مداخله به موقع نیروی انتظامی، ختم به خیر شد.

 
*در دقیقه 5 مسابقه نیز در حالی که نونگ، مهاجم فولاد با گلر استقلالی ها تک به تک شده بود، موسی کولیبالی پشت محوطه 18 قدم روی او خطا کرد که با کارت قرمز داور مواجه شد و هین توپ نیز وارد دروازه استقلالی ها شد.

 
*بهمن روشنایی که در بازی گذشته استقلال مقابل نفت تهران اخراج شده بود در این دیدار بازی را از جایگاه خبرنگاران نظاره گر بود.

 
*در دقیقه 33 داور بازی را قطع کرد و به سمت نیمکت ذخیره های استقلال خوزستان رفت و به مجید حیدری که به نحوه قضاوت وی اعتراض داشت، کارت زرد نشان داد.
 

*در دقیقه 90 بازی نیز مساریچ بازیکن خارجی فولاد به دلیل درگیری، از زمین اخراج شد.

 
*اسکوربورد ورزشگاه تعداد تماشاگران را 10 هزار و 500 نفر نشان داد.

 
*پس از پایان این دیدار که با برتری 3 بر صفر فولادی همراه بود، هواداران فولاد یک بنر که روی آن نوشته شده بود کاپیتان «ایوب والی، مرد با اخلاق» را به اهتزاز در آوردند و بازیکنان فولاد و کادرفنی این تیم که در حال شادی پس از پیروزی بودند این بنر را از هواداران خود گرفتند و به شادمانی پرداختند.

 
*هواداران فولاد که پس از پیروزی تیم شان در ورزشگاه به خوشحالی پرداختند، در بیرون ورزشگاه نیز به جشن و پایکوبی خود ادامه دادند.

منبع خبر : ایسنا خوزستان

ارسال نظر




توجه : نظرات حاوی توهین،افترا،اتهام و ... به اشخاص حقیقی و حقوقی، نظرات شعارگونه مانند مرگ، درود و مشابه آنها و همچنین نظرات طولانی تر از 500 حرف به هیچ وجه منتشر نخواهد شد.

هر نظر = امتیاز برای اعضای سایت. بیشتر بدانیم

نظرات شما (16 نظر تا کنون)

مینا فولادیی
شنبه 01 فروردین 1394 2:09 PM
به تمام بازیکنان فولاد افتخار می کنیم به امید برگشتن بازیکنانی همچون سروش عبداله زاده رحمانی افشین ایوب والی که باعث افتخار ما خوزستانی ها میشود

توحید فولادی
چهارشنبه 22 بهمن 1393 1:27 AM
درود به شرف ایوب والی تمام اعضای فولاد خوزستان از تدارکات تا کادر فنی و بازیکنان دارای اخلاق نیکو هستند میبالیم به داشتن چنین تیمی <3 فولاد خوزستان <3

اسحاق
شنبه 18 بهمن 1393 4:19 PM
هواداران فولادهمیشه ودرهرحال بایدفقط ازتیم خودشان حمایت کنندتاازجریمه شدن فولاد خوداری کنند

amordad
شنبه 18 بهمن 1393 3:02 PM
پیروزی مقابل سپاهان بخش زیادی از راه قهرمانی فولاد را هموار خواهد کرد . با احترام به آقای فرکی باید عرض کنم آقای فرکی در مقابل آقای اسکوچیچ از دانش فنی بسیار پایینتری برخوردار است. با لطف خدا ، درایت اسکوچیچ و همت بازیکنان و حمایت همه فولادیها ، سپاهان هم در غدیر شکست خواهد خورد.عقیلی برای فولاد کری خوانده شریفات و نانگ جوابش را خواهند داد.

حسام الدين
شنبه 18 بهمن 1393 1:13 PM
اين تيم فولاده ، يا علي مدد :)

 1 2 3 4  
فعال ترین هواداران
  • علی یزدانی > امتیاز نظرات : 688 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1707 - مجموع امتیازات : 3506
  • بهزاد زراعت > امتیاز نظرات : 2 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1520 - مجموع امتیازات : 2852
  • مژگان آقاجری > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1472 - مجموع امتیازات : 2689
  • علی زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1447 - مجموع امتیازات : 2765
  • رضا زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1429 - مجموع امتیازات : 2640
  • عبدالقادر کامیاب > امتیاز نظرات : 55 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1297 - مجموع امتیازات : 2023
  • فاطمه > امتیاز نظرات : 4 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 822 - مجموع امتیازات : 1818
  • سيد بابك > امتیاز نظرات : 2392 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 793 - مجموع امتیازات : 4298
  • ناصر رحيمي فر > امتیاز نظرات : 1119 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 384 - مجموع امتیازات : 2997
  • محمدرضا كريمي نژاد > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 329 - مجموع امتیازات : 1086
نظرات برگزیده
کسی که حقشو نگرفت : استعداد یابیتون شرافتمندانه بود خسته نباشید عرض میکنیم😉 --- امیرعلی : آرزوی موفقیت برای همه تیم ها --- حسین علینژاد : بازیکن بسیار فنی با فهم فوتبالی بالا قطعا یکی از مهره های کلید فولاد خواهد بود --- عباس مکوندی : سلام انتخاب قطبی برا فولاد و خوزستان گزینه بسیار عالی است --- عبدالقادر کامياب : زنده باد فولاد بهترین مربی افشین قطبی --- Amordad : سلام،ضمن خوشامدگویی به آقای قطبی،امیدوارم ایشان در فولاد موفق باشند و هواداران صبور فولاد را خوشحال کنند،فولاد در نیم فصل به خانه تکانی اساسی نیاز دارد.با احترام باید عرض کنم بعضی بازیکنان فعلی به هیچ عنوان در حد نام فولاد نیستند و بی انگیزه هستند. --- مصطفی : تبریک بی کران به همه هواداران و باشگاه فولاد. از تمام تعریف ها که بگذریم باید فکری برای از دست دادن فرصت های 100% گل کرد.به امید قهرمانی دوباره فولاد. --- محمد خلوصی : زنده باد فولاد و فولادی --- عزیز : ماشالله فولاد خوزستان ستاره خوزستان --- علی : اگر این حمایتها وهمدلی بین مجموعه باشگاه فولاد مستمر باشداحتمال کسب سهمیه آسیایی برای فولاد دور ازانتظار نیست. ---