1403/06/26
23:35
Register

سایر لیگ ها

تبلیغات



اطلاعات بازی

صفحه اصلی >    اطلاعات بازی
لیگ برتر / هفته 4
فولاد خوزستان

1
1
خیبر خرم آباد

شنبه 24 شهریور 1403

19:30
شهدای فولاد

گل محمدی: از نتیجه بازی با خیبر راضی نیستیم، می‌توانستیم برنده بازی باشیم

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: از نتیجه بازی با خیبر راضی نیستم.
به گزارش سایت باشگاه فولاد خوزستان، یحیی گل محمدی پس از تساوی مقابل خیبر خرم آباد در هفته چهارم لیگ برتر در نشست خبری، اظهار کرد: طبیعتاً از نتیجه بازی امشب راضی نیستیم و می‌توانستیم برنده بازی باشیم. بعد از اینکه گل زدیم موقعیت‌های خوبی داشتیم که باید کمی حرفه‌ای‌تر فتار می‌کردیم تا می‌توانستیم گل دوم و گل‌های بعدی را هم به ثمر برسانیم.

او ادامه داد: البته گلی که دریافت کردیم به نظرم روی رفتار بچه گانه تیم بود. کاری که ما انجام دادیم غیرحرفه‌ای بود. وقتی بازیکن حریف مصدوم شده است و خودشان بازی را متوقف نمی‌کنند ما هم باید به بازی ادامه می‌دادیم اما روی همین مسئله تمرکز بازیکنان ما به هم ریخته بود و انتظار داشتند تیم حریف با توجه به اینکه یار خودشان روی زمین افتاده است بازی را متوقف کنند. فکر می‌کنم این موضوع تجربه خوبی است. بازیکنان ما تا آخرین لحظه که توپ در جریان است باید به وظایف فنی خود فکر کنند. در هر صورت باید از این بازی درس خوبی بگیریم.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان بیان کرد: دو بازی خانگی داشته‌ایم که مقابل هر دو تیم مستحق برد بودیم اما با توجه به اینکه تیم به تازگی جمع شده است و کمی از رفتار حرفه‌ای دور هستیم. باید بیشتر تمرکز کنیم تا هم از موقعیت‌هایمان استفاده کنیم و هم غافلگیر نشویم. در مجموع امشب خیبر را تیم خوبی دیدم و امیدوارم این بازی برای ما درس خوبی برای دیدارهای آینده اعمال شود.

گل محمدی در پاسخ به این سوال که آیا به نظرتان در خط حمله نیاز به جذب بازیکن دارید؟ گفت: ما چهار بازیکن خوب در خط حمله داریم و فکر نمی‌کنم در خط حمله نیاز به جذب بازیکن داشته باشیم. با توجه به لیستی که داشتیم و خروج دفاع چپ از تیممان به دنبال جذب یک مدافع هستیم که البته بازیکن ایرانی پیدا نشده است و به دنبال فکر کردن روی گزینه‌های خارجی هستیم. باید تلاش کنیم تا طی چند روز آینده بتوانیم بازیکن جذب کنیم.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در پاسخ به سوالی که سرمربی خیبر معتقد است فولاد امسال برای قهرمانی یا کسب سهمیه آسیایی بسته شده، آیا به همین صورت است؟ عنوان کرد: اینکه به این صورت درباره تیم من فکر می‌کنند خوب است. عملکرد بازیکنانم در چهار بازی گذشته با توجه به اتفاقاتی که افتاده به صورتی بوده که می‌توانستیم امتیازات بیشتری کسب کنیم و ۵ امتیاز برای این شکل بازی، امتیازات کمی است اما فکر می‌کنم باید تیم بهتری از نظر ذهنی، تمرکزی، فکری و شخصیتی شویم. امسال سالی است که باید بتوانیم یک ثبات در تیم ایجاد کنیم و بعد از گذر از دو تا سه پنجره بتوانیم تیمی در حد اینکه بتواند سهمیه بگیرد یا مدعی باشد، داشته باشیم. اینکه از الان انتظار از فولاد بالا باشد به نظر من درست نیست.

گزارش بازی

فعال ترین هواداران
  • علی یزدانی > امتیاز نظرات : 688 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1746 - مجموع امتیازات : 3545
  • بهزاد زراعت > امتیاز نظرات : 2 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1559 - مجموع امتیازات : 2891
  • مژگان آقاجری > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1503 - مجموع امتیازات : 2720
  • علی زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1473 - مجموع امتیازات : 2791
  • رضا زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1461 - مجموع امتیازات : 2672
  • عبدالقادر کامیاب > امتیاز نظرات : 55 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1335 - مجموع امتیازات : 2061
  • فاطمه > امتیاز نظرات : 4 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 822 - مجموع امتیازات : 1818
  • سيد بابك > امتیاز نظرات : 2392 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 793 - مجموع امتیازات : 4298
  • ناصر رحيمي فر > امتیاز نظرات : 1119 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 384 - مجموع امتیازات : 2997
  • محمدرضا كريمي نژاد > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 329 - مجموع امتیازات : 1086
نظرات برگزیده
کسی که حقشو نگرفت : استعداد یابیتون شرافتمندانه بود خسته نباشید عرض میکنیم😉 --- امیرعلی : آرزوی موفقیت برای همه تیم ها --- حسین علینژاد : بازیکن بسیار فنی با فهم فوتبالی بالا قطعا یکی از مهره های کلید فولاد خواهد بود --- عباس مکوندی : سلام انتخاب قطبی برا فولاد و خوزستان گزینه بسیار عالی است --- عبدالقادر کامياب : زنده باد فولاد بهترین مربی افشین قطبی --- Amordad : سلام،ضمن خوشامدگویی به آقای قطبی،امیدوارم ایشان در فولاد موفق باشند و هواداران صبور فولاد را خوشحال کنند،فولاد در نیم فصل به خانه تکانی اساسی نیاز دارد.با احترام باید عرض کنم بعضی بازیکنان فعلی به هیچ عنوان در حد نام فولاد نیستند و بی انگیزه هستند. --- مصطفی : تبریک بی کران به همه هواداران و باشگاه فولاد. از تمام تعریف ها که بگذریم باید فکری برای از دست دادن فرصت های 100% گل کرد.به امید قهرمانی دوباره فولاد. --- محمد خلوصی : زنده باد فولاد و فولادی --- عزیز : ماشالله فولاد خوزستان ستاره خوزستان --- علی : اگر این حمایتها وهمدلی بین مجموعه باشگاه فولاد مستمر باشداحتمال کسب سهمیه آسیایی برای فولاد دور ازانتظار نیست. ---