1403/04/10
9:19
Register

تبلیغات



سایر لیگ ها

آخرین اخبار

اخبار

شنبه 12 خرداد 1403 23:7

سرمربی فولاد: تیم برتر میدان بودیم و باید می‌بردیم

سرمربی فولاد با بیان این که تیم برتر زمین بوده و باید می‌بردیم، گفت: خوشحالم با گرفتن ۱۰ امتیازی که قول داده بودم، در لیگ برتر ماندیم.
به گزارش سایت باشگاه فولاد خوزستان، عبدالله ویسی شنبه شب در نشست خبری پس از مسابقه نساجی مازندران و فولاد خوزستان که با برد تیم مهمان پایان یافت اظهار کرد: روز اول که به باشگاه فولاد آمدم گفتند باید تیم را نگه داری. آن زمان گفتم ۱۰ امتیاز برای بقا نیاز داریم و به مردم خوزستان قول شرف دادم که این ۱۰ امتیاز را به دست بیاوریم. به بازیکنان، هیئت مدیره، مدیرعامل و همه اعضای باشگاه فولاد و کارکنان صنایع فولاد خوزستان تبریک می‌گویم.
وی با اشاره به باقی ماندن استقلال خوزستان و فولاد خوزستان در لیگ برتر افزود: چهار هفته پیش هم گفتم که تمام تلاش‌یمان را می‌کنیم تا ۲ تیم خوزستانی در لیگ بمانند. خوشحالیم که این اتفاق هم افتاد.

سرمربی فولاد خوزستان با بیان این‌که برای دهمین بار کار تیم‌های او به روز پایانی لیگ کشیده شد، خاطرنشان کرد: چهار بار برای کسب قهرمانی، سهمیه آسیا و صعود به لیگ برتر و ۶ بار هم برای بقا در لیگ برتر این تجربه را داشتم. هر ۱۰ بار هم به لطف خدا برنده شدم و شرمنده مردم نشدم.
ویسی در پاسخ به پرسش یکی از خبرنگاران درباره اظهاراتی که او هفته گذشته پیرامون تبانی در برخی تیم‌ها مطرح کرده بود و نسبت دادن این اظهارنظرها به تیم نساجی گفت: من معذرت می‌خواهم اگر حرف‌هایم به کسی برخورد. اما اگر بگویم در یک کوچه دزدی شد و پلیس بیاید باید به کسی بر بخورد؟ من اسم تیم یا شخصی را نیاوردم. همانطور که نساجی با تمام توانش مقابل ما بازی کرد گفتم تیم‌های دیگر هم بازی کنند. برخی مربیان بازیکنان اصلی‌شان را در بازی‌های آخر نمی‌گذاشتند.
او در حالی که نشست خبری به تنش کشیده شد، گفت: من گفتم پلیس امنیت بیاید و به این مسائل ورود کند. باید بساط جادوگری را از فوتبال جمع کرد.
سرمربی فولاد خوزستان درباره حواشی پیش آمده بین او و ساکت الهامی در این مسابقه نیز گفت: ساکت الهامی سمت من آمد و فحاشی کرد. من حرفی نزدم. من داشتم سمت رختکن می‌رفتم، دیدم به من فحاشی می‌کند.
وی افزود: چرا من باید به ساکت الهامی بی‌احترامی کنم؟ همکار و دوست من است و باز هم بارها در میادین با هم مواجه می‌شویم. اصلا شما یک نفر در فوتبال ایران پیدا کنید که بگوید ویسی به او بی‌احترامی کرده است.

ارسال نظر




توجه : نظرات حاوی توهین،افترا،اتهام و ... به اشخاص حقیقی و حقوقی، نظرات شعارگونه مانند مرگ، درود و مشابه آنها و همچنین نظرات طولانی تر از 500 حرف به هیچ وجه منتشر نخواهد شد.

هر نظر = امتیاز برای اعضای سایت. بیشتر بدانیم

نظرات شما (0 نظر تا کنون)

  
فعال ترین هواداران
  • علی یزدانی > امتیاز نظرات : 688 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1740 - مجموع امتیازات : 3539
  • بهزاد زراعت > امتیاز نظرات : 2 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1543 - مجموع امتیازات : 2875
  • مژگان آقاجری > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1500 - مجموع امتیازات : 2717
  • علی زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1463 - مجموع امتیازات : 2781
  • رضا زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1458 - مجموع امتیازات : 2669
  • عبدالقادر کامیاب > امتیاز نظرات : 55 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1323 - مجموع امتیازات : 2049
  • فاطمه > امتیاز نظرات : 4 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 822 - مجموع امتیازات : 1818
  • سيد بابك > امتیاز نظرات : 2392 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 793 - مجموع امتیازات : 4298
  • ناصر رحيمي فر > امتیاز نظرات : 1119 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 384 - مجموع امتیازات : 2997
  • محمدرضا كريمي نژاد > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 329 - مجموع امتیازات : 1086
نظرات برگزیده
کسی که حقشو نگرفت : استعداد یابیتون شرافتمندانه بود خسته نباشید عرض میکنیم😉 --- امیرعلی : آرزوی موفقیت برای همه تیم ها --- حسین علینژاد : بازیکن بسیار فنی با فهم فوتبالی بالا قطعا یکی از مهره های کلید فولاد خواهد بود --- عباس مکوندی : سلام انتخاب قطبی برا فولاد و خوزستان گزینه بسیار عالی است --- عبدالقادر کامياب : زنده باد فولاد بهترین مربی افشین قطبی --- Amordad : سلام،ضمن خوشامدگویی به آقای قطبی،امیدوارم ایشان در فولاد موفق باشند و هواداران صبور فولاد را خوشحال کنند،فولاد در نیم فصل به خانه تکانی اساسی نیاز دارد.با احترام باید عرض کنم بعضی بازیکنان فعلی به هیچ عنوان در حد نام فولاد نیستند و بی انگیزه هستند. --- مصطفی : تبریک بی کران به همه هواداران و باشگاه فولاد. از تمام تعریف ها که بگذریم باید فکری برای از دست دادن فرصت های 100% گل کرد.به امید قهرمانی دوباره فولاد. --- محمد خلوصی : زنده باد فولاد و فولادی --- عزیز : ماشالله فولاد خوزستان ستاره خوزستان --- علی : اگر این حمایتها وهمدلی بین مجموعه باشگاه فولاد مستمر باشداحتمال کسب سهمیه آسیایی برای فولاد دور ازانتظار نیست. ---