1403/06/26
23:55
Register

تبلیغات



سایر لیگ ها

آخرین اخبار

اخبار

شنبه 10 شهریور 1403 14:43

گل‌محمدی: این VAR باعث اتلاف وقت می‌شود

سرمربی فولاد خوزستان گفت: فکر می‌کنم فوتبال خوبی ارائه کردیم و اگر قدر موقعیت‌ها را می‌دانستیم حتی پیروز مسابقه می‌شدیم.

به گزارش سایت باشگاه فولاد خوزستان، یحیی گل محمدی در نشست خبری پس از شکست شاگردانش مقابل پرسپولیس اظهار کرد: فکر می‌کنم فوتبال خوبی ارائه کردیم ولی نتیجه‌ آن چیزی نبود که شایسته آن باشیم. می‌توانستیم بازی را حتی ببریم اما از موقعیت‌هایی‌ که داشتیم خیلی راحت گذشتیم و اگر قدر موقعیت‌ها را می‌دانستیم حتی پیروز مسابقه می‌شدیم. در هر صورت پرسپولیس تیم باتجربه‌ای است و مدعی قهرمانی و این سه امتیاز برای آن‌ها خیلی مهم بود. به نظرم بازیکنان فولاد بازی خوبی انجام دادند و از آن‌ها تشکر می‌کنم. امیدوارم درس خوبی از این بازی بگیریم و با تجربه بیش‌تری برای بازی‌های بعدی بهتر کار کنیم.

او درباره این که این فولاد چه اندازه با تیم مدنظر او فاصله دارد؟ گفت: با توجه به موقعیتی که فولاد در چند سال گذشته داشته است، متأسفانه از آن شرایط آرمانی به دور بوده و وضعیت سختی را پشت سر گذاشته است. ما سعی کردیم بازیکنانی که می‌گیریم دونده و تاکتیک‌پذیر باشند. تغییرات زیاد برای هر تیمی تبعاتی دارد، ولی در سه هفته گذشته تیم ما لیاقت خود را نشان داده است. فقط باید از فرصت‌های به وجود آمده بهتر استفاده کنیم. بازیکنان ما اگر بیش‌تر تلاش کنند و تمرکز داشته باشند می‌توانیم تیم بهتری باشیم.
گل‌محمدی در پاسخ به سوال خبرنگار ایسنا درباره تشویق هواداران پرسپولیس قبل از بازی عنوان کرد: من از همه ممنون هستم، خاطرات خوب و شیرین زیادی با آن‌ها داشتم. جا دارد که از هواداران فولاد هم تشکر کنم که راه زیادی را برای حمایت از تیم ما آمدند.
سرمربی فولاد درباره کمبودهای استفاده از VAR در لیگ ایران عنوان کرد: VAR که در لیگ ایران استفاده می‌شود سیستمی نیست که شرایط را برای داوران ایده‌آل کند، بیش‌تر باعث می‌شود وقت بازی تلف شود و بازی‌ها را از تب و تاب می‌اندازد. در آن صحنه‌ای هم که داور کارت زرد داد، به نظرم بازیکن ما مصدوم شد و خیلی واضح بود و برخورد قطعی انجام شده بود. این که نتوانستند تشخیص دهند به نظرم به ضعف VAR برمی‌گردد. فکر می‌کنم داوران وسط این صحنه‌ها را خیلی بهتر از VAR که الان وجود دارد، تشخیص می‌دهند.

وی درباره این که VAR بیش‌تر موجب شده تا در فوتبال ایران حرف و حدیث شکل بگیرد، گفت: امکاناتی که الان وجود دارد در یک دو سال پیش به وجود نیامده و کار زیربنایی است و باید از سال‌های قبل به آن فکر می‌کردیم. باید در فوتبال حرفه‌ای امکانات ما هم حرفه‌ای شود. بدون تعارف پول خوبی در فوتبال هست اما امکانات و زیرساخت‌ها در شان آن نیست و به آن فکر نشده است. تیم‌ها باید به شهرهای دیگر بروند و بازی کنند. اتفاقاتی مثل بازی دیروز استقلال رخ می‌دهد و تیم‌ها دچار حاشیه می‌شوند.
او ادامه داد: امیدوارم الان فکر چند سال دیگر باشیم و ۱۰ سال دیگر این حرف‌ها را نزنیم. آقای وزیر ورزش هم صحبت‌های امیدوار کننده‌ای در مورد ساخت ورزشگاه زدند و صحبت‌ها امیدوار کننده است.
او در مورد احضارش به کمیته اخلاق گفت: متاسفانه این شرایط هست.

سرمربی فولاد درباره این که دو تیمی که امشب مقابل هم بازی کردند، هم خانواده بودند، گفت: دو تیم متفاوت بودند و از یک خانواده نیستیم. هر دو تیم انگیزه برد داشتند و تقابلی بین دو تیم لیگ برتر بود.
گل‌محمدی در مورد درخواست هواداران برای متوقف کردن بازی، گفت: مورد خاصی و شرایط خاصی نبود. با تصمیمی که برای جایگاه تماشاگران گرفته شد اگر اتفاقی رخ می‌داد باعث درگیری و حاشیه می‌شد.

ارسال نظر




توجه : نظرات حاوی توهین،افترا،اتهام و ... به اشخاص حقیقی و حقوقی، نظرات شعارگونه مانند مرگ، درود و مشابه آنها و همچنین نظرات طولانی تر از 500 حرف به هیچ وجه منتشر نخواهد شد.

هر نظر = امتیاز برای اعضای سایت. بیشتر بدانیم

نظرات شما (0 نظر تا کنون)

  
فعال ترین هواداران
  • علی یزدانی > امتیاز نظرات : 688 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1746 - مجموع امتیازات : 3545
  • بهزاد زراعت > امتیاز نظرات : 2 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1559 - مجموع امتیازات : 2891
  • مژگان آقاجری > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1503 - مجموع امتیازات : 2720
  • علی زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1473 - مجموع امتیازات : 2791
  • رضا زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1461 - مجموع امتیازات : 2672
  • عبدالقادر کامیاب > امتیاز نظرات : 55 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1335 - مجموع امتیازات : 2061
  • فاطمه > امتیاز نظرات : 4 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 822 - مجموع امتیازات : 1818
  • سيد بابك > امتیاز نظرات : 2392 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 793 - مجموع امتیازات : 4298
  • ناصر رحيمي فر > امتیاز نظرات : 1119 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 384 - مجموع امتیازات : 2997
  • محمدرضا كريمي نژاد > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 329 - مجموع امتیازات : 1086
نظرات برگزیده
کسی که حقشو نگرفت : استعداد یابیتون شرافتمندانه بود خسته نباشید عرض میکنیم😉 --- امیرعلی : آرزوی موفقیت برای همه تیم ها --- حسین علینژاد : بازیکن بسیار فنی با فهم فوتبالی بالا قطعا یکی از مهره های کلید فولاد خواهد بود --- عباس مکوندی : سلام انتخاب قطبی برا فولاد و خوزستان گزینه بسیار عالی است --- عبدالقادر کامياب : زنده باد فولاد بهترین مربی افشین قطبی --- Amordad : سلام،ضمن خوشامدگویی به آقای قطبی،امیدوارم ایشان در فولاد موفق باشند و هواداران صبور فولاد را خوشحال کنند،فولاد در نیم فصل به خانه تکانی اساسی نیاز دارد.با احترام باید عرض کنم بعضی بازیکنان فعلی به هیچ عنوان در حد نام فولاد نیستند و بی انگیزه هستند. --- مصطفی : تبریک بی کران به همه هواداران و باشگاه فولاد. از تمام تعریف ها که بگذریم باید فکری برای از دست دادن فرصت های 100% گل کرد.به امید قهرمانی دوباره فولاد. --- محمد خلوصی : زنده باد فولاد و فولادی --- عزیز : ماشالله فولاد خوزستان ستاره خوزستان --- علی : اگر این حمایتها وهمدلی بین مجموعه باشگاه فولاد مستمر باشداحتمال کسب سهمیه آسیایی برای فولاد دور ازانتظار نیست. ---